Hrozné! Zase budova uzavřená do sebe. Z marketingového hlediska je to pochopitelné (|vejděte, jinak nic neuvidíte, a když už budete uvnitř, tak určitě nakoupíte|), ale jinak je to arogantní vůči okolí (|s vámi se nebavím|). Chybí tomu jakýkoliv městotvorný výraz, je to stavěné jako výtvarné dílo předvádějící samo sebe a výhradně pro motoristy doprostřed parkoviště. Ve městě, kde je počítáno s lidmi, kteří se pohybují pěšky, by se to vůbec nemělo objevit. Člověk, který jde pěšky ulicí. potřebuje mít na co koukat. V klasických ulicích jsou výkladní skříně nejlepší reklamou a nechápu některé současné obchodní řetězce, že to nevyužívají a výkladní skříně zaslepují kvůli vysokým policím uvnitř.
Hrozné! Zase budova uzavřená do sebe. Z marketingového hlediska je to pochopitelné (|vejděte, jinak nic neuvidíte, a když už budete uvnitř, tak určitě nakoupíte|), ale jinak je to arogantní vůči okolí (|s vámi se nebavím|). Chybí tomu jakýkoliv městotvorný výraz, je to stavěné jako výtvarné dílo předvádějící samo sebe a výhradně pro motoristy doprostřed parkoviště. Ve městě, kde je počítáno s lidmi, kteří se pohybují pěšky, by se to vůbec nemělo objevit. Člověk, který jde pěšky ulicí. potřebuje mít na co koukat. V klasických ulicích jsou výkladní skříně nejlepší reklamou a nechápu některé současné obchodní řetězce, že to nevyužívají a výkladní skříně zaslepují kvůli vysokým policím uvnitř.