Vanguard Prague

Developerský projekt, který vznikne v bývalé Mikroně, je dílem společnosti PSN. Komplex má rozlohou 16 tis. m2, přičemž rozloha samotných jednotek se pohybuje od 41 m2 až do 795 m2. Vznikl ze spolupráce s architekty Petrem Drexlerem, Radkou Valovou ze studia OOOX, Ivankou Kowalski, Ondřejem Janků, Martinem Ptáčníkem, Shota Tsikoliya za Collarch a Rosťou Černíkem a Ivanou Dombkovou za I.D.Arch.

Komentáře

  1. Čtenář Stavbawebu says:

    Když už bych měla na takovýhle byt, tak by mi chyběla myčka před vjezdem do autovýtahu. Protože jinak to není pro běžně používaná auta, ale jen pro výstavní miláčky. Představa, že v bytě parkuji s autem, ze kterého např. odkapává prosolená břečka, není nic moc. Taky by mě zajímalo, jestli tyhle byty mají i obyčejné parkovací stání.

  2. Čtenář Stavbawebu says:

    Na první pohled úžasný projekt, mimořádně propracovaný, pak jsou tu ovšem jistá ale…
    Samotné místo není nijak zvlášť úžasné, rušná silnice, čerpací stanice, v bezprostřední blízkosti stavby nevalné úrovně.
    Parkování aut u bytů sice vypadá bombasticky, ale ve výsledku je to docela dobrá ptákovina. Už samotná manipulace s vozy v minimálním prostoru bude za trest, většina lidí navíc zrovna nechce automobilové skvosty vystavovat. Pouhé nastartování vozu v onom otevřeném prostoru způsobí šílený hluk. A to nemluvím o tom, až si nějaký majitel sporťáku splete zpátečku s jedničkou… Vypadá to dobře na obrázcích, ale jinak je to blbost, takže pokud tím developer neřeší nedostatek míst v garážích, tak z toho bude docela pěkná terasa…