Místem stavby je část bývalé továrny WALTER (dříve n.p.
Motorlet), jižně od ulice Radlické ulice, která odděluje jižní část továrny od
hlavního továrního areálu. Na počátku záměru nazvaného Kotelna Park Radlice
stála ještě v roce 2014 industriální zdánlivě nevyužitelná opuštěná ruina, pro
většinu investorů odsouzená ke snadnějšímu řešení – totální demolici. Bývalé energetické centrum pumpovalo energie
do úspěšné továrny na výrobu leteckých motorů. Ostrov technicistní zástavby v
téměř opuštěném údolí, z jihu sevřený železniční tratí Pražský Semmering, ze
severu rušnou Radlickou ulicí, je na dosah centru městské části Praha 5.
Plánovaný sjezd z Radlické ulice do Radlické radiály, projektovaný nedaleko od
západní hranice areálu, spolu s projekty dostavby centrály ČSOB po areál
továrny WALTER v Jinonicích naznačuje budoucí rozmach celého údolí.
















