Progresivní brněnská společnost zabývající se prodejem
produktů a poskytováním služeb v oblasti telekomunikací, informačních
technologií a sociálních sítí chtěla mít své první zákaznické centrum a
prodejnu uspořádánu jako sestavu jednotlivých místností bytu. Tak, aby mohla
demonstrovat vhodnost nabízených zařízení a služeb v simulovaném prostředí.
Prodejní prostory jsme proto navrhli jako sestavu jednotlivých míst, která
mohou zastupovat jednotlivé funkční prostory bytu a jsou tudíž adekvátně
vybavena – „obývací pokoj“ tapetou a křesly, „kuchyně“ pracovní plochou,
„pracovna“ kancelářským stolem. Současně však nemají nic společného s buildupem
obchodního domu Ikea ani s domečkem pro panenky. Tím, co navržený obchodní
prostor propojuje s obytným, je materialita povrchů a užití tvarových
nábytkových archetypů, avšak v materiálové transpozici.
Při naplnění „obytného“ zadání obchodu jsme chtěli vytvořit jeho metropolitní charakter a otevřenou atmosféru. Proto jsme pracovali s minimem detailů a materiálů. Tím převládajícím je dřevo, z něhož jsou nejen podlahy, ale také stěny schodiště, prodejní a výstavní stoly a plochy, bar, křesla a barové sezení umístěné ve výkladcích. To vytváří „kavárensky“ atraktivní rozhraní ulice a interiéru obchodu a tím oba prostory (nejen) vizuálně propojuje. Vnitřní líc fasády tvoří (vertikální) zahrada, která interiér vytahuje do města a je svěží jako firma sama.
Při naplnění „obytného“ zadání obchodu jsme chtěli vytvořit jeho metropolitní charakter a otevřenou atmosféru. Proto jsme pracovali s minimem detailů a materiálů. Tím převládajícím je dřevo, z něhož jsou nejen podlahy, ale také stěny schodiště, prodejní a výstavní stoly a plochy, bar, křesla a barové sezení umístěné ve výkladcích. To vytváří „kavárensky“ atraktivní rozhraní ulice a interiéru obchodu a tím oba prostory (nejen) vizuálně propojuje. Vnitřní líc fasády tvoří (vertikální) zahrada, která interiér vytahuje do města a je svěží jako firma sama.
















