Revoluční ulici čeká v blízké době rekonstrukce tramvajové trati.
Proto Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy (IPR) ve spolupráci s
ateliérem Ondřeje Císlera vypracoval studii, ve které navrhuje mimo jiné
rozšíření chodníků a zasazení nového stromořadí. Pražané se mohou těšit
i na malé náměstíčko na rohu Klimentské. Schválená studie bude následně
předána Dopravnímu podniku, který je investorem celé akce.

















To má být vtip? Kam zmizí těch 15 000 aut denně a jak se |rozmělní| současná parkující auta do už dnes přeplněných bočních ulic? A proč má zmizet přímý vstup do supermarketu pod Kotvou, který má smysl kvůli jiné otevírací době?
Nejvíc mě pobavilo srovnání čekajících cestujících – v reálu na ně prší a je vidět, že se nemají kam schovat, tak na ně ve vizualizaci svítí sluníčko, aby nebylo vidět, že přístřešky zase nebudou 🙂 .
Jediné, co vypadá líp než dnes, jsou dlažby (hlavně mezi kolejemi).
Je to dnešní mor měst. Takzvaně vytvářet prostředí pro chodce, bez ohledu na realitu městského prostoru, kde se bydlí, kde se zásobuje a kde se nakupuje a kde se pracuje. Tyto studie jsou úžasnými volebními plakáty pro strany , které vládnou Praze, ale které nic za čas strávený na úřadě za volební období pořádně neučinily! Město je, zvláště dnes v době automobilového bumu,hybrid všech funkcí a pohybu všeho, obyvatel, pracovníků, obchodních zařízení, aut, MHD, prostě všeho. A TOTO TATO STUDIE, KTEROU ZADALO JEDNOSTRANNĚ MĚSTO naprosto NESPLŇUJE!!! ŠKODA PENĚZ za studii, mohli se použít na něco užitečnějšího, třeba na zlepšení a zkvalitnění MHD!!!