Koncept návrhu má tři základní úrovně barevného, prostorového
a dispozičního řešení. Jako hlavní iniciace návrhu sloužily firmou
propagované hodnoty – důvěra, odpovědnost, odvaha, nadšení a orientace.
Těmto hodnotám v rámci barevného řešení byly vybrány odpovídající barvy
a podlaží budovy dle charakteru oddělení, které se v daném podlaží
nachází. Tímto procesem dostalo každé patro specifickou barvu,
propisující se do interiérových prvků (koberců, stěn, částí nábytků,
zastínění oken atd.). Barevnost doplnily v další vrstvě grafické úpravy,
které tematicky podporují firemní principy, jako jsou mobilita, výše
uváděné firemní hodnoty, vše kombinováno se symboly automobilů
v grafické zkratce.

















Ja chapu, ze na to nebyl rozpocet, ale ty kazetovy podhledy jsou strasnej mor. To se pak clovek muze snazit jak chce, ale pokud ma kancl kazetovy podhledy, tak se z toho neco dobryho vykouzli jen tezko.
V takovéhle kanceláři bych se zbláznila hned první den. Minimální pracovní plocha, narušená komfortní zóna (další lidi moc blízko), spousta hovoru (neříkejte mi, že těch 20 lidí tam pořád mlčí), …
Mladým lidem to možná nevadí, ale jak dlouho to vydrží? A co potom?
Pokud někomu stačí k práci jen počítač a tři přihrádky na papír, tak může klidně pracovat i z domova. A firma nemusí kanceláře vůbec stavět. Stačí zasedačky na občasné schůzky.