Interiér kanceláří ŠKoFIN

Koncept návrhu má tři základní úrovně barevného, prostorového a dispozičního řešení. Jako hlavní iniciace návrhu sloužily firmou propagované hodnoty – důvěra, odpovědnost, odvaha, nadšení a orientace. Těmto hodnotám v rámci barevného řešení byly vybrány odpovídající barvy a podlaží budovy dle charakteru oddělení, které se v daném podlaží nachází. Tímto procesem dostalo každé patro specifickou barvu, propisující se do interiérových prvků (koberců, stěn, částí nábytků, zastínění oken atd.). Barevnost doplnily v další vrstvě grafické úpravy, které tematicky podporují firemní principy, jako jsou mobilita, výše uváděné firemní hodnoty, vše kombinováno se symboly automobilů v grafické zkratce.

Komentáře

  1. Čtenář Stavbawebu says:

    Ja chapu, ze na to nebyl rozpocet, ale ty kazetovy podhledy jsou strasnej mor. To se pak clovek muze snazit jak chce, ale pokud ma kancl kazetovy podhledy, tak se z toho neco dobryho vykouzli jen tezko.

  2. Čtenář Stavbawebu says:

    V takovéhle kanceláři bych se zbláznila hned první den. Minimální pracovní plocha, narušená komfortní zóna (další lidi moc blízko), spousta hovoru (neříkejte mi, že těch 20 lidí tam pořád mlčí), …
    Mladým lidem to možná nevadí, ale jak dlouho to vydrží? A co potom?
    Pokud někomu stačí k práci jen počítač a tři přihrádky na papír, tak může klidně pracovat i z domova. A firma nemusí kanceláře vůbec stavět. Stačí zasedačky na občasné schůzky.