Původní výpravní budova
železniční stanice Křižanov byla postavena roku 1955, leží na celostátní trati
Kúty – Brno – Havlíčkův Brod a je přestupním uzlem vlakové dopravy v oblasti
Velkého Meziříčí a Studence. Je tu také napojení na autobusové linky
zajišťující dopravu cestujících do okolních měst a obcí. Průměrná denní
frekvence na této železniční stanici je 660 cestujících denně.
Projekt řešil nové prostory pro veřejnost – čekárnu a veřejné WC, součástí rekonstrukce bylo i oddělení podchodu od venkovního prostředí, nová keramická dlažba na podlaze a keramický obklad na stěnách. Na pozemku, uvolněném demolicí původní výpravní budovy, jsou nové zpevněné plochy, zelené plochy, krytá stání pro kola a sklad pro přilehlou zahrádku. Veřejně přístupné plochy jsme řešili jako bezbariérové.
Projekt řešil nové prostory pro veřejnost – čekárnu a veřejné WC, součástí rekonstrukce bylo i oddělení podchodu od venkovního prostředí, nová keramická dlažba na podlaze a keramický obklad na stěnách. Na pozemku, uvolněném demolicí původní výpravní budovy, jsou nové zpevněné plochy, zelené plochy, krytá stání pro kola a sklad pro přilehlou zahrádku. Veřejně přístupné plochy jsme řešili jako bezbariérové.

















Chybí mi informace, co všechno dnes v té |bývalé výpravní| budově je, Když už je tedy v článku zmínka, že bývala výpravní.