Mottem řešení byl návrh moderního městského prostoru
s preferencí bezpečného pohybu pěších. Umístění nového terminálu reaguje na
požadavek vytvořit dopravní uzel s úzkou vazbou autobusového a železničního
nádraží.
Území je limitováno především omezeným prostorem daným zástavbou obchodního domu Billa a budovou nádraží ČD. Průjezdná komunikace před nádražím byla zrušena, vytvořili jsme dva zálivy s oddělením autobusové a individuální dopravy. Cestující se pohybují v bezpečném prostoru mezi zálivy včetně malého rozptylového náměstí se zelení. Rozdělení těchto zálivů potvrzuje nový terminál, umístěný kolmo k obchodnímu domu v těsné návaznosti na budovu nádraží. Vznikl tak uzavřený veřejný prostor s klidovým režimem pro chodce a cestující.
Území je limitováno především omezeným prostorem daným zástavbou obchodního domu Billa a budovou nádraží ČD. Průjezdná komunikace před nádražím byla zrušena, vytvořili jsme dva zálivy s oddělením autobusové a individuální dopravy. Cestující se pohybují v bezpečném prostoru mezi zálivy včetně malého rozptylového náměstí se zelení. Rozdělení těchto zálivů potvrzuje nový terminál, umístěný kolmo k obchodnímu domu v těsné návaznosti na budovu nádraží. Vznikl tak uzavřený veřejný prostor s klidovým režimem pro chodce a cestující.

















Kolik tam je proboha tech stani? Jak casto tam je 10 autobusu najednou? Takhle velka nadrazi jsou na londynskych letistich… To je v malych ceskych mestech nejaka rozsirena posedlost obrovskymi autobusaky…