Ve školním areálu e nacházela budova školy z 30. let
minulého století, tělocvična a plochy pro sport, dále také nevyhovující vlhká
budova školky z počátku 20. století. Po její demolici vznikla plocha pro novou
školu. Hmota objektu je členěna přijatelným způsobem vůči nižší okolní obytné
zástavbě, dispoziční uspořádání zajistilo učebnám kvalitní osvětlení i
provětrání. Vznikla budova s odbornými učebnami a dílnami na vysoké úrovni
vybavenosti, je tu i zázemí vedení školy. Chloubou stavby je střešní učebna,
kterou je možno využívat také jako místo pro setkávání komunit, společenské akce
a kroužky.
Omítky jsme symbolicky ozdobili plastickými písmeny. Později k nim přibude popínavá zeleň, která se zatím vine jen po spodních částech treláže. Stěny společných prostor v interiéru jsou z betonových tvarovek a pohledového betonu. Šedou barvu betonu doplňují syté barvy na podlahách, stěnách provozních částí, dveřích a interiérovém vybavení. Markýzu hlavního vstupu podepírají dva rozvětvené ocelové stromy, které doplňují výtvarnou výbavu školy. Stavba splňuje současné požadavky na energetickou úspornost. Jedním z hlavních ekonomických přínosů projektu je, že byla spojena budova I. a II. stupně základní školy.
Omítky jsme symbolicky ozdobili plastickými písmeny. Později k nim přibude popínavá zeleň, která se zatím vine jen po spodních částech treláže. Stěny společných prostor v interiéru jsou z betonových tvarovek a pohledového betonu. Šedou barvu betonu doplňují syté barvy na podlahách, stěnách provozních částí, dveřích a interiérovém vybavení. Markýzu hlavního vstupu podepírají dva rozvětvené ocelové stromy, které doplňují výtvarnou výbavu školy. Stavba splňuje současné požadavky na energetickou úspornost. Jedním z hlavních ekonomických přínosů projektu je, že byla spojena budova I. a II. stupně základní školy.
















