Limity maximálního vnějšího objemu přístavby byly dány
již před začátkem navrhování: půdorysná stopa, maximální výška
budovy a výška jednotlivých podlaží, která navazují na stávající školní budovu.
Do tohoto objemu bylo potřeba navrhnout učebny, přestávkové a komunikační
prostory. Řešení tohoto rozdělení bylo provedeno s nejmenším možným množstvím
architektonických dělicích elementů: čtyři místnosti každého podlaží oddělují
čtyři stěny, díky tomu bylo možné se vyvarovat chodbám.
Stěny z plných pálených cihel mají funkci nosnou, prostorově a aktusticky dělicí a tepelně akumulační. V přízemí mají tloušťku 45 cm, v horních podlažích vzhledem k menšímu zatížení 29 cm. V místě jejich pomyslného průniku, ve středu budovy, se nesetkávají, což zajišťuje přístup denního světla doprostřed dispozice budovy. Zároveň je těchto „mezer“ využito pro vstupy do učeben. Jejichž pozice koresponduje s orientací místností a potřebou osvětlení zleva. V přízemí jsou tyto mezery prázdné nebo z čirého skla, což dává vyniknout elementární architektuře čtyř stěn a komunikačně a vizuálně propojuje jednotlivé místnosti.
Stěny z plných pálených cihel mají funkci nosnou, prostorově a aktusticky dělicí a tepelně akumulační. V přízemí mají tloušťku 45 cm, v horních podlažích vzhledem k menšímu zatížení 29 cm. V místě jejich pomyslného průniku, ve středu budovy, se nesetkávají, což zajišťuje přístup denního světla doprostřed dispozice budovy. Zároveň je těchto „mezer“ využito pro vstupy do učeben. Jejichž pozice koresponduje s orientací místností a potřebou osvětlení zleva. V přízemí jsou tyto mezery prázdné nebo z čirého skla, což dává vyniknout elementární architektuře čtyř stěn a komunikačně a vizuálně propojuje jednotlivé místnosti.
















